Welkom bij het Digital Content Marketing Congres

Share Button

congresOp 11 maart 2014 organiseren Beeckestijn Business School en Engagement Media de eerste editie van het Digital Content Marketing Congres.

Digital contentmarketing is, mede door de opkomst en volwassenheid van sociale media, relevanter dan ooit. Het toonaangevende blad Forbes schreef daar onlangs een goed artikel over.

Als de nieuwe marketingmanager binnenkort ‘director of content’ wordt, wat zijn dan de veranderingen die voor jouw organisatie relevant zijn? Wat is de rol van mobiel bij contentmarketing? Is het wel geschikt voor business-to-business of is het weer de zoveelste marketingtrend?  We zijn net bekomen van de socialmediahype. Tijdens het congres word je in 1 dag bijgepraat door de topmensen uit het (internationale) vakgebied van contentmarketing.

Er zijn drie thema’s:

–      Het merk: hoe gaan merken om met (digital) contentmarketing.

–      Leadgeneratie: hoe pak je dit aan met (digital) contentmarketing.

–      Strategie: autoriteiten belichten belangrijke strategische onderdelen toe.

Het congres is een inspiratiebron voor iedereen die vakmatig betrokken is bij communicatie, marketing, PR, branding en corporate identity, voor wie zich met digital contentmarketing bezighoudt.

Vanaf 09.30 uur is er een ware parade van interessante sprekers. Stuk voor stuk toppers op het gebied van digital contentmarketing. Elke 45 minuten start een nieuwe spreker in de plenaire zaal. Meedoen met de belangrijkste marketingontwikkeling van de komende 5 jaar? Schrijf je dan hier in en ontvang 15% early-birdkorting op jouw ticket. Of stuur een e-mail naar: contentmarketingcongres@gmail.com

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button