Wat Rocky ons kan leren over contentmarketing

Share Button

Dat de film Rocky vol zit met levenslessen weet natuurlijk iedereen. Leuzen als ‘practice makes perfect’ en ‘never give up’ zijn perfect van toepassing op het meesterwerk met Sylvester Stallone in de hoofdrol. Wat blijkt, de lessen uit Rocky zijn niet alleen prima toepasbaar in de sport. Ook contentmarketeers kunnen hiervan leren.

Dit heeft @SteveHarrry dan ook gedaan. Hij gaat in een artikel na op welke manier Rocky hem geïnspireerd heeft, en hoe je deze inspiratie als contentmarketeer toe kunt passen in je werkwijze.  Onder andere het inschakelen van hulp of variatie aanbrengen in je werk blijkt goed te werken.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *