Virtual reality: de toekomst van reclame

Share Button

De New York Times loopt wel vaker voorop met ontwikkelingen, en ook de laatste tijd zijn ze heel innovatief bezig. Zij zijn namelijk begonnen met het implementeren van virtual reality in hun bedrijfsvoering. De consument heeft hier geen dure apparaten voor nodig, want een simpel kartonnen brilletje en een telefoon is al genoeg om de content te bekijken.

De New York Times heeft VR toegepast in zowel de journalistieke verhalen als in hun marketingstrategie. Ze zijn namelijk een samenwerking aangegaan met General Electric en Mini. Je kunt zelf de VR-docu The Displaced ook kijken met behulp van de Google Cardboard VR bril. Lees meer over dit onderwerp in het artikel op contently.com.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *