Virtual reality: de toekomst van reclame

3. Resized
Share Button

De New York Times loopt wel vaker voorop met ontwikkelingen, en ook de laatste tijd zijn ze heel innovatief bezig. Zij zijn namelijk begonnen met het implementeren van virtual reality in hun bedrijfsvoering. De consument heeft hier geen dure apparaten voor nodig, want een simpel kartonnen brilletje en een telefoon is al genoeg om de content te bekijken.

De New York Times heeft VR toegepast in zowel de journalistieke verhalen als in hun marketingstrategie. Ze zijn namelijk een samenwerking aangegaan met General Electric en Mini. Je kunt zelf de VR-docu The Displaced ook kijken met behulp van de Google Cardboard VR bril. Lees meer over dit onderwerp in het artikel op contently.com.

Redactie Over Redactie
Heb je een suggestie voor een onderwerp? Mail het gerust naar info@digitalcontentmarketing.nl. Onze redactie gaat er graag mee aan de slag.

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *