Sprekers & Programma

Share Button

Binnenkomst met koffie 08.30 – 09.30 uur

Directeur Beeckestijn Business School09:30 Opening door dagvoorzitter: Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
Lees Meer>>

 LinkedIn
 Twitter

 

Kieran Flanagan kleur09.35 – 10.30 KEYNOTE: Kieran Flanagan, marketing director (EMEA) HubSpot
Onderwerp: How to create a successful content machine
Lees meer>>

 LinkedIn
Twitter

Antal de Waqij10.35 – 11.10 Antal de Waij, voorzitter commissie social DDMA
Onderwerp: Reclamecode social media
Lees meer >>

 LinkedIn
 Twitter


Pauze:  11.10 – 11.30

Truus Koppelaar v0211.30 – 11.55 Truus Koppelaar, directeur  marketing & communicatie AFAS software
Onderwerp: Van leadgeneratie naar leadinspiratie
Lees meer>>

 LinkedIn
Twitter

Rik de Fluiter12.00 – 12.25 Rik de Fluiter, client service manager Feller media
Onderwerp: Video-contentmarketing
Lees meer>>

 LinkedIn
Twitter


Lunch:  
12.25 – 13.25

Foto Brechtje de Leij

13.25 – 13.50 Brechtje de Leij, head of productdevelopment news at Sanoma NL / NU.NL
Onderwerp: Inspiratie! Content op wearable devices
Lees meer>>

 LinkedIn
Twitter

Wouter Gijsbertsen13.55 – 14.20  Wouter Gijsbertsen, directeur Cliptoo bv
Onderwerp: Hoe bouw je een winstgevende inbound marketing en sales funnel?
Lees meer >>

 LinkedIn
Twitter

Michel foto kleur

14.25 – 14.50 Michel Schilders, algemeen directeur USG Marketing, Communication & Sales Professionals
Onderwerp: Contentmarketing at USG MarComSales: a true story! Lees meer>>

 LinkedIn
Twitter

Pauze:  14.50 – 15.15

Portret-van-Carolien-Vader-©-Rink-Hof2-150x15015.15 – 15.40 Carolien Vader, The Big Story  & De Bladendokter
Onderwerp: Staar je niet blind op marktsegmenten of persona’s
Lees meer>>

 LinkedIn
 Twitter

 

Robert van den Ham

15.45 – 16.10 Robert van den Ham (Autoweek), hoofdredacteur van het jaar
Onderwerp: Van tijdschrift naar merk
Lees meer>>

 LinkedIn
Twitter

duo2 zw16.15 – 16.40  Maarten C. Smit, digital marketing developer ABN Amro Bank & Bert Kok, president and co-founder imgZine
Onderwerp: De applification van contentmarketing, de case ABN Amro Insights Lees meer>>

 LinkedIn Twitter
 LinkedIn Twitter

 

16.40 – 18.00 uur Afsluiting en netwerkborrel

Share Button

2 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *