Snapchat is voor ieder bedrijf interessant

Share Button

Iedereen kent Snapchat. Het bijzondere aan het social media platform is dat een heel groot gedeelte van de gebruikers dagelijks content deelt. Zo’n grote groep van actieve gebruikers is voor bedrijven heel interessant, het is dan ook bijzonder dat het voor organisaties toch een ondergeschoven kindje blijft.

In een artikel op econsultancy.com  geeft auteur Jack Simpson 15 redenen waarom je er als bedrijf verstandig aan doet om ook Snapchat in je social media plannen te betrekken. Hij richt zich hierbij vooral op data-gerelateerde argumenten. Mocht je je online communicatieplannen willen uitbreiden, vergeet dan niet om eens naar Snapchat te kijken.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *