Persbericht: Sky Radio Group naar MediaScience

skyradio nieuws mediascience
Share Button

MediaScience is per 1 januari het nieuwe digitale bureau voor de Sky Radio Group. Nadat in het verleden Radio Veronica, Classic FM en MyRadio hebben gekozen voor het digitale marketingbureau MediaScience, is nu ook Sky Radio klant geworden. De eerste campagnes zijn al reeds ingekocht, zoals de campagne “Leef een jaar gratis”.

Dennis Kuzee, marketing manager Sky Radio: “MediaScience is een online specialist die de juiste digitale activaties binnen ons marketingplan weet voor te stellen en met finesse weet uit te voeren. Pro-actief, korte lijnen en een goede portie creativiteit zorgen voor een zeer vruchtbare samenwerking om ook op digitaal vlak de doelstellingen te bereiken. Een mooie aanvulling op de overige media-inzet die geborgd blijft bij Maxus.”

René Zeedijk, managing partner MediaScience: “Wij zijn zeer blij dat het grootste commerciële radiobedrijf van Nederland voor ons heeft gekozen. Gezien onze achtergrond zijn wij al jaren een specialist die offline en online inzet naadloos afstemt op elkaar. Wij begrijpen heel goed dat de consument vele media door elkaar en vaak ook tegelijk gebruikt. Dit vraagt om een afstemming van de digitale media inzet op de overige media inkoop. Een mooiere uitdaging dan dit mogen verzorgen voor een radiobedrijf is er bijna niet.”

Over Sky Radio Group

Sky Radio is onderdeel van de Sky Radio Group. Met Sky Radio, Radio Veronica, Classic FM en MyRadio het grootste commerciële radiobedrijf van Nederland dat barst van creativiteit, enthousiasme en kennis. Dat Sky Radio Group tientallen jaren radio-ervaring heeft, vertaalt zich terug in alle facetten van het bedrijf. Door een zeer uitgebreid radioportfolio bedient Sky Radio Group vele commercieel interessante doelgroepen. Sky Radio Group is sinds 2006 onderdeel van TMG.

Over MediaScience

MediaScience is een digitaal marketingbureau en werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en de nieuwste technologieën kan MediaScience per seconde op het koopgedrag van de consument anticiperen. Hiermee wordt de juiste boodschap getoond, via het juiste kanaal, op het juiste moment. MediaScience ontzorgt, innoveert en levert de hoogste service als onafhankelijk digitaal specialist.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *