Meer stijlvolle mannen dankzij Outfittery

Share Button

“In ten years I want to look back at how men used to shop for clothes and laugh.” – Julia Bösch

Bovenstaand openingscitaat uit een artikel op userlike.com zegt genoeg. Outfittery wil de kledingindustrie veranderen. Het bedrijf dat actief is in acht landen, waaronder Nederland, blijft groeien en telt ondertussen meer dan 250 werknemers. In het artikel heeft CEO Julia Bösch het over de opstartfase van Outfittery en waarom ze samen met haar businesspartner Anna Alex bepaalde keuzes heeft gemaakt.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *