Kies de slechtste slogan van 2014!

Slechtste slogan verkiezing 2014
Share Button

Het is zover. De verkiezing voor de slechtste slogan van 2014. Voor de jaarverkiezing van Neerlands slechtste bedrijfs- en reclameslogans maakte een jury een selectie van de slogans die zijn ingezonden op de website slechteslogans.nl. Vanaf nu kan iedereen zijn stem uitbrengen op de allerslechtste.

Tot en met aanstaande zondag kun je een keuze maken uit de volgende 10 slechte slogans:

  1. In-koe-sief (Eetcafé De Lachende Koe)
  2. Always in egg-tion for you! (Bouwhuis Enthoven)
  3. Van die sign er niet zo veel! (Robin Design)
  4. Een timmer timmert, een tandarts boort… maar wij zitten lekker in Velsen Noord (aannemer Braak Velsen)
  5. Uw kind, ook ons een zorg (H3O Kinderdagverblijf en kinderopvang)
  6. Go fun yourself (Toyota Aygo)
  7. Henny’s Rits geeft één broek … voor twee billen (Henny’s Rits)
  8. Soms vergeet de koe dat die een kalf is geweest… (kleine-rijopleidingen.nl)
  9. Frequent Vlaaier Kaart (Multivlaai)
  10. Watt ledt je? (Aerts Lighting)

Onze favoriet is toch wel nummer vier. Je kunt de inzendingen terug vinden en erop stemmen via http://www.sloganverkiezing.nl/.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *