Hoe content bij kan dragen aan een sterke bedrijfscultuur

Share Button

Het uitdragen van je bedrijfscultuur is iets waar contentmarketing aan kan bijdragen. Helaas is het niet gemakkelijk om dat bevestigd te zien, het achterhalen van de ROI van je inspanningen is namelijk lastig. Dit zorgt ervoor dat contentmarketing vaak een ondergeschoven kind blijft binnen een organisatie. Het management wilt namelijk het liefst feitelijke bevestiging zien dat datgene wat je doet daadwerkelijk bijdraagt aan de organisatie.

Het creĆ«ren van een ‘content-first’ denkwijze op organisationele schaal is dan ook een flinke uitdaging. In onderstaande video leggen drie invloedrijke personen op de Contently Summit uit hoe je dit doel toch kunt bereiken. Deze drie personen zijn:

  • Gianni Giacomelli (CMO van Genpact)
  • Ann Hynek (VP van digital content marketing strategie bij BlackRock)
  • Brian Becker (executive director en head of content bij JPMorgan Chase)

Meer weten? Lees dan dit artikel.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *