Het trekken van online publiek is niet gemakkelijk

Share Button

Ash Read, blogger bij Buffer, gaat in een artikel dieper in op het genereren van online aandacht. Het is natuurlijk erg mooi als je iedere periode een vast publiek kunt binnenhengelen met je website, al is dit helaas moeilijker dan het lijkt. Maar waarom verloopt dit proces vaak zo moeizaam?

Een reden die Ash hiervoor noemt is dat mensen een korte aandachtsspanne hebben. Gelukkig voor ons heeft hij ook oplossingen. Zo moet je altijd vooruit kijken, een eigen online stem hebben, een nét iets andere aanpak hebben dan de rest, een consistent hoge kwaliteit bieden en natuurlijk hard werken.

 

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *