Het is zover: Digital Content Marketing Congres B2B Edition

Digital Content Marketing Congres B2B Edition
Share Button

Vandaag is het dan zover! Om 08:30 openen de deuren en om 09:30 gaat het congres van start. Op het Digital Content Marketing Congres B2B Edition staat een parade aan sprekers voor je klaar om je alles te vertellen over B2B contentmarketing. Inbound marketing, leadgeneratie, persona’s, video contentmarketing – alles komt aan bod. Bekijk hier nog even het programma en de indeling van de ronde-tafel-expert-sessies en kies alvast waar jij bij wilt zijn.

Programma plenaire zaal

09.30 – 09.35 Opening door dagvoorzitter Hans Molenaar
09.35 – 10.05 Bas Beelen – Canon
10.10 – 10.40 Antal de Waij – Engagement Media

10.40 – 11.00 Pauze

11.00 – 11.30 Tom de Baere – Happifish
11.35 – 12.05 Wouter Gijsbertsen – Cliptoo

12.05 – 13.10 Lunch

13.10 – 13.40 Rik Vera – KD29
13.45 – 14.15 Jitze Reeder  – Total Identity
14.20 – 14.50 Truus Koppelaar – AFAS

14.50 – 15.10 Pauze

15.10 – 15.40 Rik de Fluiter – Feller Media
15.45 – 16.15 Erik van Heeswijk – Cleverlions
16.20 – 16.50 Mark Appel – Exact

16.50 – 17.30 Afsluiting

Programma ronde-tafel-expert-sessies

Ronde tafel 1

09.55 – 10.40 Alexander de Ruiter – OBI4wan
10.40 – 11.00 Pauze
11.15 – 12.00 Antal de Waij – Engagement Media
12.00 – 13.10 Lunch
13.15 – 14.00 Tom de Baere – Happifish
14.05 – 14.50 Rik Vera – KD29
14.50 – 15.10 Pauze
15.30 – 16.15 Arjan Rattink – Rattink en Van Stratum Marketing

Ronde tafel 2

09.55 – 10.40 Ronald de Snoo – Dutch Network Group
10.40 – 11.00 Pauze
11.15 – 12.00 Jitze Reeder – Total Identity
12.00 – 13.10 Lunch
13.15 – 14.00 Rik de Fluiter – Feller Media
14.05 – 14.50 Wiebe Barkey – DM-Interface
14.50 – 15.10 Pauze
15.30 – 16.15 Truus Koppelaar – AFAS Software

Ronde tafel 3

09.55 – 10.40 Jurriaan Schokker – Engagement Media
10.40 – 11.00 Pauze
11.15 – 12.00 Samira Salman – Social and more
12.00 – 13.10 Lunch
13.15 – 14.00 Wouter Gijsbertsen – Cliptoo
14.05 – 14.50 Erik van Heeswijk – Cleverlions

Heb jij je keuze al gemaakt?

Heb je al besloten welke presentaties en sessies je absoluut wilt bijwonen? We zijn benieuwd! De hashtag voor het congres is #DCM14. Op @ContentCngrs zullen we de hele dag live tweeten.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *