Content over contentmarketing – Week #45

Share Button

6 Nov – Maak van je bezoekers enthousiaste fans
Veel mensen bereiken is een vak apart, maar dit geldt ook voor het enthousiasmeren van je doelgroep. Lees meer…

5 Nov – De content van IBM is sexier dan je verwacht
IBM heeft dan misschien het imago van een oude ICT-reus, maar de content is verre van stoffig en ouderwets. Lees meer… 

4 Nov – Het is niet allemaal rozegeur en maneschijn als online influential
Essana O’Neill had meer dan 500 miljoen volgers op verschillende online media, maar is sinds kort gestopt. Haar verhaal ging viral. Lees meer…

3 Nov – Is Skillshare het volgende grote contentmarketing platform?
Skillshare is een online on-demand videolearning community. Een hele mondvol, maar het kan wel eens héél groot gaan worden. Lees meer…

2 Nov – Vier marketinglessen van Apple
Apple geldt voor velen als de heilige graal op marketinggebied. Maar wat kunnen we precies van deze technologiegigant leren? Lees meer…

 

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *