Boost je social service

Boost je social service
Share Button

“Proactief community management biedt kansen”, aldus Antal de Waij, Chief Engagement Officer bij Engagement Media en spreker op het Digital Content Marketing Congres B2B Edition. Hoe staat het, zo na de zomer 2014, er voor met de social service en webcare in Nederland?

Social media en social service zijn naadloos te verweven met contentmarketing en worden steeds belangrijker. Op het congres zal Antal de Waij vertellen over de eenmans contentmarketing machine. Hij geeft voorbeelden uit de praktijk en geeft praktische inzichten die hij als consultant bij diverse ondernemingen heeft opgedaan. Bestel nu nog snel je ticket voor het congres op 4 november.

In het artikel dat recent in het Customer Contact Magazine verscheen beschrijft Antal zijn bevindingen over omnichannel service, klant-helpt-klant en de proactieve houding van bedrijven op social media.

Download hier alvast het artikel ‘Boost je social service’.


Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *