(advertorial) Met korting naar Digital Marketing & Social Strategy

Share Button

Digital Marketing & Social Strategy in 1 day op 19 november bij Spant! te Bussum
Voor iedereen die betrokken is bij digitale marketing campagnes en sociale media strategieën. Voor 249 euro een dag vol inspiratie en netwerken. Meer informatie op: www.digitalmarketingin1day.nl

Snelle opvolging van veranderingen
Je herkent het wel als marketeer, ondernemer of communicatie professional. Wat vandaag actueel is is morgen mogelijk al weer verouderd. De innovaties en vernieuwingen volgen elkaar snel op. We moeten actueel zijn, bijblijven, onze klanten monitoren en de strategie up-to date houden.

Cases en praktijk
Een groot aantal cases van oa DeliXL, NOC-NSF Google en Nestle komen aan de orde. Cases worden besproken tot en met de resultaten, uitkomsten en learnings.

Keynotes met inhoud
David Rogers bespreekt de strategie in een digitale omgeving waarbij de klant meer sturend wordt. Pete Blackshaw geeft aan hoe Nestle de digitale transitie in een succes heeft neer gezet. Tenslotte zal Marco Hoogerland aangeven hoe je als professional de digitale snelheid goed kunt managen en veranderingen bij jezelf, je mensen en je organisatie aankunt.

6 redenen om dit event te bezoeken:
► Internationale keynotes
► Gratis je website laten checken door experts
► 6 PE punten voor NIMA en Thuiswinkel-Academy
► Digital Change en marketing, praktijkonderzoek
► digitale goodiebag / toolkit met presentaties, actuele onderzoeken en rapporten
► Gratis Jaarboek CustomerTalk – Digital Marketing & Social Strategy

Schrijf je in via www.digitalmarketingin1day.nl/inschrijven met kortings code: ANTDIM75 en ontvang 75 euro korting.

Antal de Waij Over Antal de Waij
Na ruim 12 jaar bij multinationale internet-ondernemingen gewerkt te hebben startte hij het Social Media Marketing bureau Engagement Media. Gespecialiseerd in Social Media & Social Business, Content Marketing en Community Management. Hij heeft veel ervaring opgedaan als marketingmanager en -directeur bij diverse multinationals en was verantwoordelijk voor branding, sales, marketing. Tegenwoordig publiceert hij over social media en social business, contentmarketing en communitymanagement en is hij consultant, docent, spreker en initiatiefnemer van digitalcontentmarketing.nl en platformsocialbusiness.nl

Share Button

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *